torsdag 13. august 2009

Halveis i første uke :)

Her er alt bare fryd og herlighet for tida.
Catinka er som jeg jo visste, en strålende mor. Hun tar rollen som 5-barnsmor med stoisk ro, og koser seg åpenbart. Valpene spiser, sover og vokser. De er svært bevegelige og har imponerende rundetider rundt Catinka.

Jeg sier ikke så mye mer jeg :) Legger noen bilder her - så skal jeg se om jeg kan klare å få oppdatert hjemmesiden også! Det har jo skjedd hyggelige ting med andre også enn med disse nyfødte.


Men det ble fem. Den lille frøkna helt høyre i bildet er valp nr. 5

Familieidyll..To tisper og en hannhund


En vanlig positur i valpekassen. Nå har det gått 4 dager med slik slumring og kosing. Tross "ettervirkninger" etter fødsel, virker hun stort sett rolig og ser riktig så fornøyd ut.
Her slappes det av mellom spiseøktene.

Så det var det for i dag. Ta en titt innom etter helgen så kanskje jeg har klart å oppdatere med litt mer bilder?

3 kommentarer:

  1. Catinka er bare flink mor! Kos å se valpene... Og kan skrive under på at de er veldig beveglige! Reiser seg på forbena alt!

    SvarSlett
  2. Hei Catinka!
    Nå har jeg akkurat kommet hjem fra min pappa-permisjon... i fjellet, og skyndte meg inn på bloggen for å se på våre nydelige små :) De er bare helt herlige, - og du er bare sååååå flink! Hilsen din Mikkel :)

    SvarSlett
  3. Hej!
    Nu har vi varit inne och tittat på de små söta
    valparna och vill gratulera till att allt gått bra, trots felräkningen.
    Kram från oss i Sverige
    Anneli o Gunnar
    Amanda

    SvarSlett