onsdag 26. august 2009

Bilder bilder bilder

Jeg er jo så priviligert at jeg får se valpene hver dag. Det er jo ikke alle som får det ;)

Så derfor - for å holde pappaen, tantene, valpekjøperne og bestemødrene oppdatert legger jeg ut enda mer ikke kvalitetssikret materiale. Det er ganske vanskelig for meg å få tatt ordentlige bilder av valpene pga noe manglende tilgang på belysning, og sarte valpeøyne har ikke godt av blitz. Så de har altså fått øyne, selv om det kanskje ikke sees så godt på bildene ..

Til helgen flytter den lille familien opp i stua! Gleder meg. Og tar jeg ikke helt feil så vil Catinka sette pris på det og. Hun er nå svært så sosial nå :)






1 kommentar:

  1. De er bare sååååå nyyyydelige og vokser bare så altfor fort. Nå hører jeg de kanskje blir Norge rundt-kjendiser???? Eller var det du og Katinka?? Hi hi.

    SvarSlett