onsdag 12. oktober 2011

Gyda og Dyre

Gyda har blitt paret med Nesets Simsen. Dersom alt går etter planen skal det bli valper på Skaubo Kennel ca 20. november. Men - dette vites lite om pr. nå. Jeg tillater meg likevel å håpe at det er mange små buhunder i Gydas mage. Og jeg gleder meg stort!

Et lite stemningsbilde fra Gydas forrige kull. Hun var (og blir vel nå også?) en fantastisk mamma

Nesets Simsen med rompa til Phoebe i forgrunnen. Var ikke så lett å ta bilder helt på egenhånd ;)

Gyda og valpene fra Skaubos B-kull. Jeg håper Gyda vil kose seg like mye med neste?
Skaubos Dyre (Bagg) og Gunhild på utstilling i Sverige
På NKK Hamar 9. oktober ble Skaubo Kennel representert ved Skaubos Dyre. Han slo til og  fikk CERT og CK og ble beste hannhund og BIM. Gratulerer til eiere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar